Kollar

Kollar in gamla bilder.. o lyssnar på Buddy Holly - All My Love All My Kisses.mp3  och Miss Li - oh boy några av låtarna från öland fattar inte att jag saknar det kanske va bara så där grejj man gör när man kommer på i sista minuten o bara dra från stan o åker någon stans någon säger oo något som skulle vara roligt o bara dra från stan typ till öland. va gör man då.. joo 4 timmar senare sitter man i bil o tror att det inte är sant att man är påväg till öland.. oooooooo vill tillbaka till den helgen..

Saknar förra vinter oxå för den delen.. o hösten sockerkrig med madde allt roligt ja o jeckiii har gjort faaaaan säger jag.. 
saknar min lilla syster minns min student såå jävla roligt vi hade det min student vecka.. shit säger jag bara 

älskar mina vänner enormt mkt som förstår sig på mig. 

Kan inte förstå jag har mina vänner nära men ja saknar någon mkt nära.. jobbigt o ha det så här.. alla tankar på alla som bildar familj..men ja vill leva livet fast det  känns nästan som jag redan har gjort det..  alla tankar snurrar i huvudet på mig.. vill ha roligt o allt...

Älskar min familj som står ut med mig.. inte för att jag förstår med mina små utbrott jag får... Men mamma säger aja hon är lik mig ingen ide o tjatta på henne hon gör ändå som hon vill o låt henne vara hon kommer sen.. Mamma Är den bästa personen som finns..


pappa du är bäst fast du igentligen inte är min riktiga pappa.. MEN Jag älskar dig för mig är du MIN PAPPA. inte den andra idiot som det står på papper men ja skiter i det där pappret.. för snart finns det på papper att du är min pappa:)  glad för att du sa det du sa.. det värmer så himla mkt inom mig fast jag kanske inte visar det..

Brorsan du kommer till mig med dina problem o allt.. igentligen brukar inte små bröder göra sånt men ja minns när  du föddes så ville mamma att du skulle hetta Christoffer jag hatade det namnet o sa mamma ser du inte det är ingen christofer utan en christian.. så stora syster fick välja namn..:) 

alla stunder i livet alla minnen allt finns kvar men varför kan man inte få spola tillbaka tiden o få uppleva visa saker igen för??

Jeckiiii har du tänkt på det att allt bus vi gjorde när vi gick på högstadiet allt vi gjorde faan va roligt vi har haft det genom åren.. snart har jag pluggat klart o då hoppas jag det finns mera tid från min sida o ses..=) 

ÄLSKAR MINA VÄNNER HUR MKT SOM HELST


Born To Be Wild
// Partyprinsessan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0