Tjooooooooooooo

Idag har man gjort prov i skolan tråkigt tråkigt tråkigt som faaaan kan ja lova.. hmm sen blev det till stan o shoppa ny bh en tröja som man kan ha strumpbyxor vad som till o sen en kjol me stjärnor på. super snyggt.:D hihi ovanligt ja shoppar??? sen kom RALLYPRINSESSAN gick nåra varv på stan sen blev det o käka o sen blev det hem till henne o spela guitar hero sen kom henke o lämna bilen eller först upp til napoli o de hämtade pizza sen ner till hans jobb lämna bil o sen åkte ja o rallyprinsessan några varv på stan o så hem till henne o Kollade på jeckiii söker bonde:D haha sen så åkte vi ut en sväng igen.... o jeckiii käkade sen plockade vi upp erika o jojo o TAKIDA.. o hem till erika o snacka lite skit o sen åkte vi en sväng sen hem åkte vi hem till mig o satt utanför o snacka lite sen åkte jeckiii o hämtade henke o jag gick in till mig o nu sitter jag här..

Tack för en super rolig dag stumpan..
många flera sak det bli igen.. hihi

mina vänner mot världen<3


Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0