PAPPA!

PAPPA! snälla kom hem nu nu nu vill inte sitta här varken jag  och tanja.. väntar bara på att mamma ska ringa och säga att ni är påväg hem nu.. Men inget samtal på två timmar..:/

Hatar ordet det ordnar sig HATAR verkligen det..!! vill inte att det ska finnas kvar.. Vill bara skunka ner och dra täcket över mig o säga snälla säg att det inte är sant och att du är bra att du ligger på soffan där nere som alltid!!
Men tyvärr innerst inne så vet jag att det inte kommer vara så när jag tar bort täcket så kommer det vara en evig väntan på att mamma ska ringa det känns som timmarna bara rullar iväg.. snart 3 timmar sen..  Vart ska man ta vägen o vad ska man göra för att få dig att förståå!!!


PAPPA, Du får aldrig mera säga det ordnar sig du måste verkligen ta tag i saker o ting när du känner av att det är något..

Mamma, förstår inte hur du orkar, i morgon så är du så envis o ska ha kalas för chrille fast vi säger att vi inte ska ha det för pappa är dålig. neej du är så himla envis som en kyrkråtta..

Tack sandra o benno för att ni skjussade hem mig.. guldvärt i mina o mammas ögon så jag kom hem o kunde ta hand om tanja som har vart själv hemma hela kvällen nästan..


Neej om man sak lägga sig brevid henne o kolla på en film hon är nog lite trött efter att mamma bara drog o tvn o allt var på..=/



Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0