sjuk..:(

Jahopp då vart man förskyld då..:/ segt värre..

Igår drack ja o madde lite grann var hos jimmy sen drog vi till sofie.. fortsatte där sen vidare till wasa sen drog jag o madde hem till henne sen kom sandra o benno o hämtade mig hos madde skulle sova hos de för vi skulle till ikea idag..:D
hade roligt iaf på ikea Köpte en ram bilder kommer senare sen blev det en julklapp till tanja hihi en fin pläd.:P
hon fick ju syn på den o drog ut den från påsen o la sig på den hahah så va ingen ide att slå in den så hon fick den..:P Hel nöjd vart hon iallafall..:P
roligt roligt..
vad har ja gjort mera idag , jo just det jag var hos Benno sandras kille alltså o spelade guitar hero en sväng sen bar det av till ica maxi sen handla ja lite godis mamma o pappa ville ha så skjussade sandra o benno hem mig o de följde med in till morsan o farsan o snackade lite skit och så ville benno träffa om den om talade fina TANJA:P Min älskade bebis..

Neej nu ska jag göra lite nytta här sen ska jag sova vart efter för jag börjar ju jobba i morgon vid 10 och slutar 14 skönt o börja jobba igen efter all praktik det känns i ekonomi att man inte har råd med så  mycket längre iaf denna månad när man e van vid o röra sig mera än påå unka studiebidrag som är på bara 2500 så där rök hälften till mobilräkningen och till tågbiljetten sen jag var i jönköping... sen blev det lite kläder o smink handlat till  mig.. sen snus så klart.:P
Men men nog pratat om mig.. Ser iaf fram i mot o jobba i morgon hoppas de har mera tider åt mig..:P

Fram med kalendern o fylla i alla jobb tider:P hihi får väl se vad det står på självaste vikarie tavlan..=)

Neej nu ska jag styra här..

Born To Be Wild

// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0