tjennnaaa

jahopp då är det äntligen lov för min del..:d yeah!! har man gjort idag då? joo möblerat om i mitt rum..:d fin fint är det nu.. hmm skaa man göra en dag som idag då? jo ingen anning äta snart.

mamma o ja har lyssnat på lotta engberg - på min sommaräng minnen från när man var lite väcks till liv.. då på den tiden mamma var ung o lyssnade på den kommer aldrig glömma den tiden man var lite o inte behövde fixa o styra o sånt... var nöjd med allt o börja gråta för brorsan hade sönder sin bil.. som sagt ja lekte mer med bilar o lego än med barbie docker eller såna tjejiga saker.. hmm jaja nog prat om mitt liv...


Plutt du gör mig jätte stolt nu..:)

neej nu ska kimsan fixa klart det sista i rummet..  sen äta middag med mamma:D


Born To  Be Wild

//Partyprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0