tjingeling

helgen har väl vart så där fredags så åkte ja rätt sent till sandra käkade lite kebab o spela guitar herro hehe roligt..:)
sen så ringde mamma o sa att ja va tvungen o ta bussen hem till klocket o ta hand om bebis sen så säger benno neej men är det något allvarligt.. tittade bara på honom tårarna var påväg vände ryggen o sa att ja måste gå till bussen nu då säger sandra o benno neeej gumman vi skjussar hem dig guldvärt..:) tacksam för det.
lördags blev det party inget specielt planerat med sanna o hennes kompisar aa.. sen va det döööööö tråkigt på hugos så erika ringde åkte dit  sen köpte platta bärs o drog vidare hem till henne o parta vidare.. sen däckade jag.. haha

Söndag uppe klockan åtta efter två timmars sömn tog pullmax o gick till statiol o köpte colaaa det första ordet jag saaa cola har du det hemma erika neej.. då traskade jag o pullmax ner o köpte det o sen hem till erika igen drack lite cola o tvär däckade igen trött trött var ja iaf haha..

senare blev det fotbollsträning ska aldrig börja spela fotboll igen inte när faaan ja har så här ont efter att ja höll på o frysa fast på fotbollsplan kändes det som när ja kom hem så va hela kroppen illröd så blev ett bad o sen glo på film men va filmen bra?? hmm vet e faan somnade på soffan så kom brorsan o sa syrran dags o lägga sig o sova kanske.. haha somnade innan halv tio.. men lika trött som vanligt när jag vaknade i morse o kom på att det var skola.

idag har man pluggat pluggat o åter pluggat.. o sen fick man reda på i skolan av mentorn att hon inte tycker att jag och erika ska sitta brevid varandra så vi tog ut skillsmässopapprena o erika byte plats...
shit asså då vart ja dööö sur finns andra som snackar hela jävla tiden i klassrummet o vi får skiten som vanligt.. Trött jag blir då.. faan peka ut två offer o sen inte kolla vilka andra som pratar.. hmm ja du säger inget har inget sagt.. nån som ja verkligen inte tycker om iaf i klassen..

I morgon blir det o shoppa ny vintermössa o sen åka hem till erika o plugga sen vet e faan asså..
evigt pluggade på mig tycker jag haha..

SAKNAR TVÅ PERSONER ni vet exakt vilka ni är..<3


Born To Be Wild
// Partyprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0