Förlåt förlåt

är inte mig själv längre mår bajs åt helvete pallar inget längre känner jag..
går in rakt in i mig själv funderar mkt på vad som gör allt värt igentligen.. Ja tröstar ofta mig själv igenom o köpa saker tänker aldrig på att pengarna kanske ska räcka hela månade.. neej kimsan känner just nu att det är fuck off tid vill inte göra något eller så där... hon mår inget bra psykist o fysiskt.. TRÄNA SKA JAG BÖRJA GÖRA!!! HOPPAS DU KOMMER HEM SNART!! HAR MASSOR O PRATA OM!! FAAN NU GRÅTER JAG IGEN! FÖRLÅT! MEN JAG MÅR INGET BRA DÄRFÖR JAG ÄR DÅLIG PÅ O HÖRA AV MIG!!


Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah gillar den här bättre. Ser liksom mer ordninggjord ut :)

Ha det gött

Kram

2008-10-02 @ 22:21:18
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0