hej hopp gummi snopp:D

Jahopp då har man vaknat ska åka spånkan om en timma så ska fixa i ordning mig nu o så där.. fick lite tid över o skriva några rader här...:D hihi

i morgon onsdag så ska man umgås med sara.. väldigt länge sedan sist.. tyvärr blir det så..
Torsdag ska ja umgås med RALLYPRINSESSAN YEAH lägg dags tidigt på onsdag.. inte trött:D tror nog hon håller med:D

Fredag praktik till åtta sen lördag praktik söndag praktik o ledig måndag o tisdag praktik sen Heeeeeeerrråå praktiken.. neej faan nu ska ja ta mig i arslet o klä på mig resten av kläderna.. o sen leta fram mitt läppsyl är så torr om läpparna..det svider runt om de..




Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Yeah imorgon ska vi hitta på något skoj :D kankse kan din lilla Rallyprinsessa klippa sig :D Älskar dig gumman. Puss & Kram <3

2008-10-29 @ 21:21:08
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0