tjingelinh badring:D

Nu sitter man hos sandra.. undra vart min rallyprinsessa är någon stans hoppas hon svarar på mitt sms snart:D så man kan prata av sig lite mera.. som hon vet ja brukar ringa henne när jag är lessen o så där.. hon vet allt om mig :)

Nu gick sandra  till toan o tindra ligger i knätt o myser.. träffa även hugo idag min lilla plutt:) hihih
(Hugo Tagen med mobilen inte så bra men men)


(tagen med mobilen. fular mig lite som vanligt på kort.)


(Rallyprinsessan tagen med mobilen)


(Rickard Taget med min digitalkamera men lite svårt när folk inte sitter stila o ta bilder)

Måste bara skriva saknar dig rickard.. Kom hem nu nu nu så man får ha roligt.:)


Tycker du om mig?
jaha det gör jag.
är det riktigt säkert?
jaha det är det.
får jag komma till dig?
jaha det får du.
hopp sudderullerudderullanlej.
Från en låt men va med i en film som ja o mimmi satt o tänkte på vad det var dom sa sist o idag på praktiken fick ja tag i den i ett sånghäft där det inte stod vem som har gjort den eller vad den heter:S hmm skumt sånghäfte.

BÄSTA FILMEN TORKEL I KNIPA:
Fuck Face man vet aldrig när man behöver ett järnrör:) haha
Och Fläskdoris:)


bara  så alla vet så har världens bästa partyprinsessa skruvat i sär sängen hos sandra o sen skruvat ihop sängen o nu stå typ allt i vardagsrummet hahah.. så nu e man helt slut asså.. neej nu ska ja se vad sandra behöver hjälp med..


Aja nog för mig.

Älskar mina vänner o familj.

Born To Be Wild
// eran alldels egna Partyprinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0