Tjoohooo

Jahopp nu sitter man här en vecka sen idag ja skrev något bättring partyprinsessan o skriva i bloggen. men det har vart lite rörigt..
att leva i en röra är inte så himla kul.. det är halft tomt på min vägg .. ska be morsan o få ta ut pengar till en ny gucci parfym som råkade gå sönder som stod på fel plats på fel tidpunkt. spegeln går ej att reparera.. hmm ska ja göra med den?  ingen anning.. men så får det bli att leva med.. Kollat lite på lägenheter såg en jätte fin 2a på  östra promenaden 14 hihi inte så långt från min lilla rallyprinsessa.. hihi

Neej nog om lägenhet tjatt.. ska fixa i ordning mig nu o sen vänta på att klockan blir tolv ska ringa massa viktiga samtal sen vänta på att sandra kan ses..:D hihi
jahopp då e man ledig från o med idag..:)
tills måndag kl8 - 16 aja vad gör det liksom.. inget lika bra för ja har för mkt timmar iaf.. men så kan det vara..
Hmm ee händer o sker i helgen då?? ja vet iaf vad jag ska göra i natt men det är en hemlighet.:)


Born To Be Wild
// Partyprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0