tjooohoo

Jahopp då sitter man här har inte haft tiden eller orken till o uppdatera min blogg på senaste tiden..
aja så kan det gå:P när man har praktik o grejjer. hmm bara hela 5 dagar eller om typ 1 timma o19 minuter så e det 4 dagar kvar tills min lilla rallyprinsessa blir hela 21 år:d  Grant då:P Hihi Har inte hittat något ännu till henne.. kan ju inte vara med o firra henne men du hjärtat du får låsas att jag är med o firra dig..  har tyvärr praktik så ja kan ju inte följa med.:( men det kommer flera gånger ja kommer tvinga dig o följa med o göra en grejj lite senare:P in på månaden:P hihi
för ja har inte hittat någon mera present:d

Aja ska väl skriva lite här.. hmm kärlek vad är det för något??
jaa känns som om ja bara är känslokall mot alla men det är ju inte riktigt menat tyvärr har ja lite o tänka på just nu o lite o stå i... neej nu kära bloggen o mina blogg läsare ja ska kolla lägenhet nu så ja har inte tid o skriva mera..


Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0