Tjooooooohooo

nu sitter man här då.. VAD har partyprinessan pysslat med jo jon har vart med rallyprinsessan.. hihi så vi har varit o fart runt lite.. först lucky7 sen ner till stan o hon klippte sig o där tittade man i en tidning o där hittade man värsta snygga håret så vill ja med o det ska bli så men det är bara rallyprinsessan som vet o ingen annan:P;)
hihi så nu jävlar ska man se helt annorlunda ut i skallen eller va säger du gumman:P;)
Hmm sen käkade vi tacos på cafe.com svin gott. hihi o va gjorde vi sen hmm joo vi drog oss hem till rallyprinsessan gick ut med Buddy o sen suttit o kollat efter tatueringar på internet o jag vart lite galen när man inte hittar det man söker. hehe o sen när klockan va sju skulle vi se på miami ink o då ville ju själv klart Buddy gå ut säkert för att det snöa..:P haha o  ja då vart jag så sugen på att köpa godis.. så vi gick bort till självaste coop o handlade ja såg mina pringles grill va bara tvungeno köpa.. hihi sen tillbaka till rallyprinsessan o svulla o kolla på miami ink..hihi o suttit o snacka massor som vanligt..:P

neej nu är det dags för mig o sova..

Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0