You Are The One And The Only Friend In My Heart



En Vän Är Den Som Känner Dig Som Du Är,
 Förstår Var Du Har Varit,
Accepterar Vad Du Har Blivit,
 Och Ändå,
Varsamt Låter Dig Växa,
Och Den Vännen Vet Allt Om Dig
Och Tycker Om Dig Ändå För Den Du Är,
Inte Den Du Borde Vara!

Älskar Mina Pluttar




Hmm en timma kvar sen ska jag träffa Min Lilla Rallyprinsessa:) hihi
massa skoj ska vi hitta på idag:D
Yeah Har hunnit med massor både igår och idag, igår var man med jenny  vi var med en tjejkompis till henne o så vart det o dra på fest där visade sig vara folk som skulle till club auqa sen så skulle vi vidare till en annan fest o de skulle ut vid halv elva elva tiden tror ja det var sen så skulle vi bara ta en cigg med jonna slutade med att jonna o sanna kom ner sen så gick vi upp o efter det så var man  hos jonna o isa kände inte för det specielt sen vart det wasa en sväng eller aa va där i cirka 1,5 timma så bad ja jenny skjussa hem mig..:) Hihi
snällt av dig tjejen.. nu ska ja fixa mamma ropar ska nog gå ner o hjälpa henne med något hon vill ha hjälp med.
imorgon har ja praktik 13-20 skönt skönt.. hmm sista veckan eller snarare helgen ska ha praktik på tisdagen då har ja fått ihop mina timmar. Så då är man klar för lov..skönt undra om kortis ringer mig något i veckan eller under november så man får lite lön till jul..:d hihi
25 november ska jag iaf köpa julklappar..:) så man har det färdigt. så slipper jag allt julhärj på stan..:)
någon som önskar sig något specielt??
Jag vet inte vad jag ska önska mig..Hmm något förslag??

Rallyprinsesan jag vet om att du vill ha en bil.. ;) Haha
neej nu ska jag kila ska fixa i ordning mig för o

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Jag vill inte ha en bil, eller jo de vill jag men inte vilken bil som helst utan en Mitsubishi Evolution 10... Så ja kan knäcka en viss person :D

2008-11-03 @ 19:52:20
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0