tjiiiiiingeling badring!!

Jahopp denna helg har vart rolig.. fredags så för festade man hemma hos sandra.
så kom madde dit. sen gick vi hem till henne o lämnade jackorna
sen bar det iväg till wasa. sen så när man väl
va där så hade vi dööö kul..
tre eller var dom fyra killar som pratade med oss
o sen så kom RALLYPRINSESSAN yeah
Haha roligt faan sen framåt ett halv två va det för mkt folk
så RALLYPRINSESSAN gick o
då bestämde ja o sandra o madde oss för o dra hem till madde o hämta jackorna.
väl där hemma så ringer man eddie o frågar om han kunde hämta oss. visst det kunde han.
sen så sa man hej då till madde o gick ut o blev upp hämtade
av eddie snällt snällt.
sen så när man väl har kommit hem till sandra där jag sov. så käkade vi macka o sen gick o la oss o sov. då smsade madde o skrev tack för i kväll o lite så där
sen somnade jag o sandra..
det var min fredag.!!

Lördag så vara man o firrade farmor som fyllde 65 år..:d grattis grattis
sen så åkte man hem till mamma o pappa o brorsan o fixa i ordning sig.
sen bar det iväg till kalaset o väl där så kände ja gu va tråkgit..
ingen frågade mig något men ja brydde mig inte så mkt.
en "väninna" till farmor sa ja förut så såg man att pappa va verkligen pappa till min bror
sen så säger hon att han har förändrats o kläcker ut sig att pappa inte är min pappa.
vart lite lessen där. för i mina ögon är han min pappa.. Fast det inte är biologiskt sätt.
Men skiter i vad alla andra säger om det inte är så. så är det så för mig..
Sen satt man där från 14. till 17.15 gick till spånkan o åkte till madde. brorsan o vår kusin o hans tjej gick till eneby grabbarna skulle till lokalen på kräft skiva eller vart det nu var någon stans.
sen så va mamma o pappa kvar hos farmor..
jag o madde satt o funderar på om vad vi skulle göra. vi ville till träffen o då så när vi  satt där o väntade på att mickis skulle få svar från johan så ringde bea vi vart upp hämtade runt kvart i tio eller vad klockan nu var.
sen så gled vi iväg i en minibuss snacka om pinsamt. haha
så ringde mickis o sa att vi kunde åka med johan o henne.
så vi kramade bea o sa att vi skulle åka med henne.
sen så vart vi upphämtade på träffen av johan o mickis.
skojjskojj..
roligare än o glida minibuss. hahah
såg min lilla rallyprinsessa..:D hoppas hon hade det roligt..:D
tråkigt nog var det den sista träffen för i år..
men det kommer ju igång nästa år,..
idag så har man vart hos moster med mamma o tanja så kom mormor dit, men sockerkaka som ja inte fick äta. sen visste ja inte vad ja skulle gör hade dööö tråkigt.. gick hem till oss o la mig på soffan.. fick sms av sandra att ja fick komma dit om  ja ville så ja åkte hit så nu sitter jag här o ugglar..
ska gå o kolla varför hon är galen på tindra haha..
sen blir det o kolla på andra avenyn klockan 20.00 på kanal 1.:D
säsongs start idag..:D Skit bra serie faktikst. så iofs har ja ju bakat kladdkaka sandra bad mig göra det till det. så
nu ska ja kila..
hörs gott folk.
i morgon är det skola.. faan måste fixa klart min bokrecension oxå.
just det ska kolla på idol med i morgon:D:D:D roligt haha
aja

Born To Be Wild
/// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Det är väl inget idol imorgon ? :P

2008-09-22 @ 16:11:02
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Eller de va inget, haha såg att de va visst idol imorgon , wiiie :D

2008-09-22 @ 16:11:57
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0