tjingeling badring.

Nu sitter ja lillis madde hos sandra o förfestar ska till wasa sen:P faan va nice tredje helgen man får dit:P  men så kan det vara:d fast denna helg svek jag fredagen:P haha
Neeej måste faktiskt skriva att ja saknar min o henkes Rallyprinsessa:D
Hihhi har hittat en värsta fina presenten till dig :P  o sen så blir det en sak till..:d Hihi men det får du se sen:P båda två..

Mina vänner är det bästa som finns:D
Älskar er för att ja har er o tackar för att ni förstår  även om ja inte berättar allt så är jag evigt tacksam för att ni alltid finns där för mig. just nu har det vart en jobbig period hemma behöver bara skriva det så förstår nog de flesta men skönt att "kärringen" fattar nu när  ja har vart borta hela helgen att ja inte trivs o att ja inte orkar med bråk längre..
det är så himla mkt så kommer in i tankarna när man har detta tjaffs i huvudet o sen så liksom bara drar man o sen e det lite tjurigt o sen så ska man skita i saken har jag märkt för då kommer hon smörades sen för att ja inte orkar
med hoppas hon förstår mig nu. Att ja verkligen vill flytta,
Orkar inte med det sånt här mera.
Neeej nu ska ja supa som hon inte heller tycker om..:D
mohahaha så ska göra tvärtom:P

Born To Be Wild

// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Nu blev ja nyfiken :D haha

2008-09-29 @ 17:09:02
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0