tjingeling badring:D

nu sitter man här. kom hem nyss. har vart hos sandra o madde kom dit oxå..:d lite roligt var det allt där:d
Sen så idag har man shoppat en ny tröja på carlings sen nya björn borg trosor:d på mq:D
Hmm sen shoppade ja lite present till Theresas bebis:d
Hmm tror madde o ja ska till stan i morgon o köpa present till min lilla rallyprinsessa:D
hon fyller ju  år snart eller aa om 11 dagar från och med i morgon:d Stor flicka blir hon..:D hihi hela 21 år:D
Neej faan nu ska ja sova så ja orkar med morgon dagen.. ska till skolan o ha prov suck! sen så ska jag Till Sandra o busa lite med elin:d Hihi Sen såå får vi se vad som händer på kvällen sånt som märks:d

tur att man har vännerna säger jag bara:D


Born To Be Wild

// Partprinsessan

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Hej gumman, ja vi borde ju ses snart tycker jag. Ja funderar lite på inför min födelsedag, kanske lite bowling o krogen jag o några vänner o henke o några vänner men inte bestämt något än. Antagligen på lördagen i så fall så fransson orkar följa med, för tror henke vill det. Angående va ja önskar mig så finns de inte så mkt mer o säga än en BIL, BIL BIL BIL BIL BIL haha :D ne men har skrivit lite saker till morsan som pengar till tatuering, talrikar (tror hon redan köpt de kanske) :P o sen nytt minneskort till mobilen o ltie sånt du vet. Nya kuddar skulle inte sitta fel heller :P Men de e ju tråkigt. bara ni inte köper en förbannad rosa ful d**** igen haha :) Puss älskar dig<3

2008-09-26 @ 00:03:39
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0