Tjoohooo

Jahopp då sitter man här då:d
Mina nya blogg måste ja ju skriva lite i..:d
 fin fint kommer det bli när Min lilla Rallyprinsessa Är klar med sidan..
tack så mkt för henne.
Hmm har man gjort från i fredags då?
Fredags var det party för hela slanten Först Lasse Stefanz det kommer in bilder om ett tag har lite på mobilen..:D
hmm lördag vill ja inte ta la om.. haha
Söndag var ja med jenny va ute hos henne i åby o satt o snackade lite o så där..
sen i måndags drog skolan igång o sen kom syster yster in till stan o va med på sista lektionen..
 sen blev det o fixa o grejja just det vi va upp hos jeckiii innan vi drog till stan o hämtade mina väska som ja hade haft hos henne sen i fredags:d Haha Min mobil laddare var saknad:D

Sen idag så har man vart i skolan o så vart ute hos syster yster i östra stenby o kollat på en fyra för tre en gammal serie som gick för några år sedan på tv...

Neej nu ska man sätta fart o fixa lite på datorn..


Born To Be Wild

// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0