Helt underbart..

Har vart med mitt hjärta sen i onsdags mysigt:D 
Tycker om honom massor..:D Hihihi
just nu ligger jag på soffan hos mamma o pappa o slappar lite =) skönt.
 Dom här dagarna har jag o mattias vart med Mimmi o micke och sen har vi vart o fikat hos hans systrar fia och maria:D

I Lördags så vart det uppstigning tidigt o åka in till stan o tvätta bilen innan nio sen när vi var färdiga med den så blev det o glida ner till mimmi o vänta på micke o rille o falken :P
sen bar det iväg till elmia nice som faaan.. Mimmi åkte med oss. sen så blev det o popa lite musik det åker förbi en vit buss med massa ungdomar i och tutar till o vi kollar då så visar dom rövarna två killar.. hahaha mojjen. o sen drog vi om dom.. sen försökte dom hänga på oss. men det klara dom inte..haha  aja det tog en stund när vi kom in i jönköpingskommun så säger mimmi faan när är vi framme?? Snart säger mattias. så då va  mimmi trött på att sitta i bilen. hahaha.  efter några timmar inne på elmia så käka vi o sen gick vi några varv till..:D nice som faan:D sen så bestämde vi oss för att åka hem till stan då påvägen så hade micke damp i bilen framför åkte o fulade sig sen blev dom as trötta.. sen så dampade vi loss i bilen skit kul hahah..:D

när vi väl var i stan så åkte vi hem till mimmi o tog det lungt alla var helt slut efter en rolig dag. sen innan elva bestämde jag  o mattias oss för att åka hem till honom o ta det lungt..:D men det blev så att vi gick o la oss. mattias var jätte trött o ville sova o jag var över trött o kunde absolut inte sova så höll honom vaken. haha taskig ja är mot min kelgris.:D


idag åkte han o jobba=/
Men han kommer hem på fredag hihi så får träffas efter att ja har jobbat på fredag..:D slutar ju klockan 20.:D yeah jobba lite pengar :D

Neej nu ska ja skynda på pappa som badar tänkte duscha av mig lite o fixa i ordning mig innan erika kommer hem.:D
Yeah..

Born To Be Wild
// partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0