Jahopp

Igår fyllde man hela 22 år då:D 

idag har man vart o luktat på en bebis med erika hos hennes tjejkompis.. skit söt bebis hela 6 månader.:D
hihi

Sen kom Mathias hit o myste lite med mig. när jag ändå var i haga hos erika..
oo jag kan inte fatta att jag är så himla galet kär i denna pojke det är helt sjukt.
Så fort jag inte är med honom så tänker jag på honom. när jag är med honom så sitter jag o smyg tittar på honom o blir helt varm i kroppen. så fort han ringer bultar mitt hjärta snabbare o jag blir så himla glad varje gång han ringer o jag vill inte lägga på med honom.. O varje gång jag får ett sms så små ler jag och tänker hoppas det är Mathias men blir glad ändå fast det är någon annan. JAG ÄR GALET KÄR I MATHIAS KAN JAG LOVA:d oooooooo galen


Tack alla mina vänner för alla underbara grattulationer på min födelsedag igår den 13 april:)
Tack Syster yster för födelsedags fikan igår även sällskapet av mickis o madde.:P

Jag är inte bortskämd utan väl uppfostrad:D

Born To Be Wild

// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis i efterskott :)

2009-04-15 @ 16:21:03
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Visst ja grattis i efterskott hoppas du fick många presenter.

2009-04-17 @ 06:42:36
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0