RAKA RÖR!!

Hmm gick upp vid nio tiden vaknade av att jag hade ett missat samtal på mobilen och ett sms.. Första jag tänkte på var hmm vem har ringt och vem har smsat? bäst och kolla då var det Erika som hade smsat o ville att jag skulle ringa om jag var vaken.. så smsade henne direkt när jag såg det. skrev jag är vaken fick tillbaka ring. så hon var vaken redan 08.55. Pratade lite med henne som alltid så blir det om massa grejjer:D hihi kan knappt tro att jag var nere hos henne igår.. och sen dagen efter så bubblar vi massor i mobilen iaf:D haha  roligt..:P när vi hade bubblat klart så kollade jag mitt missade samtal det var från Mattias.:D. så drog iväg ett sms till honom att jag var vaken och vad han hade på hjärtat i natt. Förvånad som jag vart fick jag tillbaka ett sms att han oxå var vaken..:D hihi

Hmm vem ska man sms tracka nu:P;)
Neej ingen ide alla sover o missar det fina vädret som är ute nu..:P

Det bästa med våren nu är att man har byt från  vinterjacka till vårjackan och framför allt att plocka fram Solbrillorna jag har ju haft mina framme ett tag nu.:D hihi busigt minsta lilla sol så åker mina solbrillor fram..:D kanske e dags o se sig om ett par nya solbrillor.. dom har ju vart med om rätt mycket mina älskade rosa solbrillor..:D

Nog pratat om solbrillorna..

Vill verkligen ha sommar nu..:D
bästa med sommarn är
Tunna kläder
Solbrillor
kunna sitta ute i solen
Kanske bada
Glida runt
Och sist men inte minst får vi inte glömma BÄRS:D

Hihi


April händelser då,
1 April LURA ALLA:D
2 April Pappa fyller 42 år
3 April Firra Pappa med Farmor
6-12 april PÅSKLOV
10-13 April Elmia
13 April Min Födelsedag 22 år
17 April Jobba På Mitt Älskade Jobb.(saknar)
21 April hihi  Plutten o jag har vart tillsammans i 1 månad
25 April LÖN/Studielån
30 April Valborgsmässoafton ( PARTY??)

någon gång i april ska jag flytta med. Lägenheten är inte riktigt klar ännu.. Men hoppas på att den blir färdig snart.. LÄNGTAR SOM F**N tills min lägenhet blir klar vill verkligen flytta nuuuuuuuuu..:D

Vet en fialotta som längtar också på att sin älskade granne ska flytta in:D hihi busigt


Neej ska kila nu och fixa lite

Born To Be Wild
// Partyprinsessan


Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar dina solisar så byt inte bort dom helt ;)

2009-04-04 @ 11:53:03
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0