tjiipp

Torsdag så  var jag hemma hos erika sen knalla jag hem till mamma o pappa o brorsan när ja kom precis utanför ringde min sötnos o sa att han var i stan o att han var ledig för helg så han kom hem till oss o innan han kom dit så kom mamma o pappa hem:D sen kom min sötnos straxt där efter..:D han hade present till mig =)  en snusdosa för hans tjej inte hade snusat på hela dagen=)  så tog en snus o gav min plutt en puss o tacka:D sen så fika vi uppe hos mamma o ja packa lite kläder sen åkte vi hem till plutten:)  sov o sen fredagen blev det o gå upp tidigt..:D hihi sen så åkte vi in till stan och mathias o nicklas släppte av mig vid ungdomsmottagningen va där o hämtade ut nytt recept för p-piller.. sen åkte ja upp till skolan gjorde prov sen åkte ja hem till morsan satt där o uggla o prata som vanligt:D sen så ringde min sötnos o sa att han fortfarande va i stan o skulle hämta mig efter de va klara med sina ärenden..:D så åkte ja o morsan o hämtade ut p-piller.. fattigt värre o bli gammal. haha sen skjussa mamma mig till comfort o där mathias o niklas vara=)..
kvällen blev det o dricka öl o åkte till klättervägen. sen så åkte vi o lämna loves lillebror noel i kvarsebo.sen blev det o åka in till stan ringde dit min syster yster mimmi.=) bowla o drack o hade det trevligt.=)
sen så blev det vidare till wasa nice värre. efter det så sov jag o mitt hjärta på hotell på grund av att min lägenhet inte är färdig ännu men hoppas jag att den blir i veckan:D
lördag morgon vaknade på hotellet o väckte hjärtat som inte mådde så himla bra ja kände mig huffsat bra iaf:D sen så blev det och att gå upp klä på sig efter ha legat o myst lite o sen så upp till stan o shoppa present till Emilia som blev 4 år o i veckan. shoppade en rosa kjol ett vit t-shirt o vita leggings o sen blev det ett par solbrillor till henne:D  och även  felicia fick present det blev en bamse kläning o solbrillor till henne med. och minna fick en bamse klänning så hon inte blev utanför.. gulliga små flickor..:D

en lördag bakis o dan med massor av bus hos mathias syster o hennes barn o karl.=)

Söndag idag då.. vaknade o sen blev det o glida sakta in till stan efter ha käkat lunch=) åkte till fia o lämnade pengar till maria. sen skjussade hjärtat mig hit till syster yster (mimmi) och han åkte upp till järna för han ska jobba hela veckan =( men hoppas bara att jag har kommit i ordning i lägenheten när han kommer hem på fredag natt =)
yeah


Är kär o galen i dig hjärtat <3


Born To Be WIld
// Partyprinsessan.kimsan

Kommentarer
Postat av: rallyprinsessan

Hej gumman. När kan du ses då :) puss

2009-04-28 @ 15:59:42
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0