tjingeling badring

nu sitter man hos mimmi med Mathias o micke:D
yeah ska bli middag.. haha:D yeah


( bilden är tagen med min mobil telefon på nyårsafton 2008/2009)

i helge har man vart ute hos mathias.. fredags efter jobbet så hämtade min kelgris upp mig o vi åkte hem o hämta grejjer sen kolla vi på film o ja somnade på mathias mage..:D
sen i lördags så låg man på soffan o prata med mimmi på msn..  sen så åkte vi in till stan för grabbarna skulle klättra och under tiden skulle man vara hos erika o vara social.. hmm va väl där i 20 minuter.. sen ringde mitt hjärta o sa att dom kommer o hämtar mig sen åkte vi o lämnade shorts till maria ( mathias syster) som va på kalas hos deras kusin.. sen så blev det o åka hem på hem vägen så stannade vi o handla mat så ja med fick äta utan o ta mjölktablett..:D
sen så la vi oss o kolla på film.. mathias somnade o sen somnade ja vet inte när love o niklas hade gått o lagt sig.. haha

sen idag har grabbarna grus jobbat på övervåningen.. o nu från klockan fyra eller något så har vi hjälp mimmi o micke o flytta lite.. o nu blir det tacos mums det kurrar i min mage:D haha

Aja
tycker om mitt hjärta massor <3 är tokigt galet jävla kär i dig..=)


Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Kvällen var kanon lyckad.

2009-04-21 @ 06:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0