tjipp tjipp

idag har man vart i skolan.. mycket o göra nu tycker jag..
men det är väl så det ska vara..

Annars idag då så fick ja present av min bror som var lite sen:D

Sen så gick jag ner till erika o vi knallade iväg o gick runt strömmen.. skönt som faan. Men erika sprang iväg från mig bara för jag pratade med mathias.. taskig hon är då..=/

Sen så  har jag o erika pratat lite om ett arbete eller jag har lyssnat på hennes arbete o jag ska väl Börja med mitt tänkte jag..:d haha det behövs kan ja lova..:S det ska ju in på fredag..


På tal om skolan hit o dit så ska jag jobba på fredag 16-20 på kortis..:D

Yeah sen ska ja vara med min Mathias hmm undra va vi ska göra i helgen..:P


Hihi saknar honom hela tiden när han är iväg o jobbar..
Kimsan är kär o galen..=)


Born To Be Wild
// Partyprinsesan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0