tjilevippen:D

Tjenixen sitter med en grogg i handen hos erika.. smaskens.. tihihi

ska man göra annars då?
ingen aning faktikst.. men men så kan det vara,,;P

hmm idag har man vart på stan med sandra fick en väst av henne själv klart kan väl de som känner mig att det är en rutig..':D svart o vit o grå..:P tihihi sen fick ja en scarf skit snygg synd bara att den inte var svart men va gör det att den va vit den va fin fin iaf: D

Neej gott folk det kommer in bilder senare har ju inte min dator här...


min flytt har blivit uppskjuten till 1 april för det har inte blivit klara ännu pågrund av fuktskaderna som är i köket o badrummet..=/ men va gör det.. haha får ju renoverat iaf...:D så ska pappas polare komma in o tapetesera o måla i veckan eller om det var i helgen redan snällt faan... han är duktig kan man ju säga för han målade skåpslukorna  i köket i mitt hem i åby där vi bodde för 3 år sedan.. o de va bara vi o hans familj som hade så på sina skåpslukor..:D så han e duktig faktiskt..:D
hmmm händer i veckan då??
någon som vill hitta på något??

på tal om annat så har man dumpat kille man hade ihop det med men det var väl tur det..

så nu e man ute på svängarna igen..:D
träfffat en döö söt kille.. även erikas "bor" tihihi busigt värre.. men han e just nu i danmark o jobbar eller han kör ju lastbil ner dit o lämnar grejjer o sen ska han hem till sverige igen i morgon..:D
Neej nu gott folk nu har ni hört tillräkligt om mitt liv idag.. skriver mera i morgon,,.

Born To Be Wild

// Partyprinsessan

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Fick de av madde eftersom ja ändå va me henne :)

2009-02-19 @ 16:42:19
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0