allt o inget

är lite slarvig med  bloggskrivandet har glömt bort det ibland..:D hihi glömsk.blixt..

måndags så hände det grejjer.. först en dålig sak sen så ringde mamma när jag var hos erika å säger att ditt kontrakt har kommit.. men vi kan gå igenom det i morgon.. du slutar ju ändå tidigt.. visst man kanske ska vara rätt så klar  i huvudet när man gör något sånt..:P

idag så har man suttit o skrivit kontrakt vart o handlat med mamma köpte fina ljusstakar har inte tagit kort på de för packade ner de i en kartong pågrund av att ja snart ska flytta.. :D för er som inte visste det.. sen lagade mamma o jag mat..:d tihihi sen åkte ja till erika.. o snackade lite skit o så som alltid:P
sen så åkte ja hem andra avenyn va ju idag klockan 21.00 på svt1.:D jag bara älskar o kolla på de programet:D
Sen så nu sitter jag här.
i morgon onsdag sov morgon. sen blir det o skolan o sen ska ja ut till syrran ( mimmi). sova där tills torsdag undra va vi ska hitta på för bus:D sen så ska man iväg på r........ behöver inte säga mera. o sen blir det skolan efter det o sen ska jag möta upp mimmi på stan o sen kanske man får följa med henne hem igen..:D beror på om micke ska jobba borta då med.. sen FREDAG ska man till lucky 7 o göra något fint.:d mer behöver ja inte på peka förens ja skriver då.. sen blir det party på kvällen:D tihihi



nog om dettta jag längtar efter 1 mars iaf idag är det iaf 39 dagar kvar enligt jag får nyklarna..:D tihihi


Frågan är den vilka kan man lita på och vilka kan man inte lita på???

Jag är inte bortskämd utan väl uppfostrad :)

Born To Be Wild
// Partyprinsessan


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker jag borde få veta vad du ska göra :P

2009-01-27 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0