Tjoohooo

1 mars får man nyklarna till lägenheten då ska pappa o jag börja tapetsera om hela lägenheten nova står för tapeterna men jobbet fick vi göra själv för de tyckte det inte alls var något fel på tapeterna pappa o ja o mamma tyckte det var dåligt tapetserat.. hihi.. så ska de fixa en fuktskada i köket som stollen innan har gjort.. så får väl se hur fint det ser ut sen.. Hmm JAAAA E SÅÅ JÄVLA GLAD... o ante gör mig ännu gladar.. hihi busigt värre..

Skolan börjar i morgon dags o sova.. kanske? eller mm inte ens trött.. hihi

kort prat om vad man har gjort ida då..
vart hos sandra o benno busat lite med elin o så där..
mäklarn var här o kollade o pratade med morsan o farsan o pris o så vidare.. så torsdag ligger hela vårat radhus ute på hemnet.se om någon är intresserad på torstenfogelqvistgata i klockaretorpet.. hihi
Ajaj nog pratat om mäklarn sen så skjussade benno o sandra o elin mig till ektrop så jag fick åka hem till ante o mysa lite framför tv o så där vi kollade på made o så på mtv sen började klockan bli 21.00 då slog man över till 1 o kollade på andra avenyn as bra älskar den serien.. bästa som finns mina tisdagar är bokade..:D hihi

Neej nu ska ja skicka sms till ante o sen sova tror ja om ja inte hostar hela natten så ja e vaken halva natten måste ju vara pigelin tills skolan drar i gång i morgon..:D hihi

ERIKA O JAG samma klass igen hur ska denna termin sluta?? hihi busigt värre som vanligt;)

Born To Be Wild
// Partyprinsesssan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0