mihih

lycklig lycklig:)
jag tycker om mattias massor..
kimsan är kär:D yeah yeah yeah
livet är som på rosa moln:D

i lördags så blev det lite party för oss.. jeckiii tyckte det var inte var ovanligt att jag drack.. haha vet inte vart hon har fått det ifrån:P;)
i går så blev det två grogg o sen så bar det av o sova hos erika med mattias.. sen åkte han tidigt i morse.. erika kom hem klockan sju från jobbet.. hihi sen somnade alla om.;)

sen åkte min lilla kelgris hem till sig för dom skulle ha vårstädning.. duktig han är:D
överraskade honom i lördags med o köpte cigg till honom han vart skit glad:D roligt att man kan göra någon glad iaf:D

nu så ligger man i sängen hos mamma o pappa o kollar på tvn o sitter här samtidigt..:D

inte många dagar kvar på praktiken nu:D

Tisdag 13-21.30

onsdag 6.45 - 15

torsdag 6.45-15

fredag ledig

lördag 13-21.30

söndag 6.45-15

Måndag 6.45- 15

tisdag Ledig

onsdag ledig (hade för många timmar)

torsdag13-21.30

fredag 6.45-15

sen går man på lov:)
YEAH påsklov såååå skönt det är efter längtat:D
sen fyller man 22 år gammal jag börjar bli då:(

tycker om dig massor Mattias
21/3-09 vårat datum
Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0