oj oj

Vilken helg alltså.. Party på högnivå.. fredags efter praktiken blev det hem o fixa o dona sen så åkte man till stan shoppa lite smink o parfym:D sen in på bolaget o handla en platta bärs.. sen upp till erika där hon va hos christian o danne där drack vi bärs o hade trevligt o så där.. sen börja kim yra om att hon o danne skulle svepa en vars grogg som vi hade fått av christian jo men visst kimsan klara det bäst.. Så jag svepte min grogg på 1 sekund o så glad ut o hade skit kul.. hmm sen vet jag absolut inte vad klockan var utan att erika har fått berätta o färska på minnet lite haha jo men visst hade tagit takida (Erikas hund) och gått hem till henne. väl där hemma så hade jag tydligen fått för mig att gå ner till statiol o köpa cola med takida. enligt erika så hade jag tagit med mig takida in på statiol men ja vet inte haha.. illa när man inte själv minns. sen möte jag upp erika o så gick jag iväg o var borta ett tag eftersom ja hade egen nykel hem till erika så hade jag kommit hem dit en halv timme timme senare o så hade jag lagt mig på sängen med jackan på o sagt faan va dåligt jag mår i magen då.. sen bara tvärr däckat där.. så erika hade sagt till mig o ta av mig kläderna o lägga mig ordentligen neej då hade jag gått till soffan tagit av mig jackan o somnat.  var av att jag vaknade 7.20 o gick ner ännu en gång till statiol o köpte cola o hel kartong med piggelinglass.. låg o mumsade på i soffan o erika undrade varför en hel kartong joo för min mage skulle bli bra. dåligt svar.. sen somnade jag om o gick upp.. sen va ja dålig hela dagen
sen vid sju på kvällen va det dags o grogga igen haha.. så här går det när ja e på g igen..:D men denna gång däckade jag med hörlurarna i öronen på högstavolym..:D
HAHA illa..
vaknade vi halv tolv idag så legat o slappat vart hemma o packat  o sen åkte man en sväng till erika o glodde på tv o svulla pizza vad jag tyckte va mkt gott.:D

Om ni vill veta  så åt jag upp 13 glass av piggelinglass kartongen 2 åt danne upp o en ligger kvar i erikas frys... HAHA  Fatta 13  glass...:D


Roligt värre..
du är lite rolig hörrö.. har du kollat rosten på bmw? lite svårt när det är massa snö på den haha
du o dina repliker från filmer:D;)


Neej nu ska jag hoppa i säng ska upp tidigt eller aa vid 9 i morgon så får se när man får träffa dig igen hihi :$
Nämner inga namn på grund av  att jag har en snokare som inte komenterar i min blogg, vilket som gör mig irriterad..
Igenom att sitta o läsa i min blogg när du knappast hälsar..:S


Aja nog pratat


Born To Be Wild
//  Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0