Praktik åter praktik

Tråkigt värre..:(
Neej skönt med lov snart:D 5 hela dagar som man ha praktik på.. lördag söndag måndag o torsdag fredag sen jävlar är det över:D

igår då.. så åkte jag ner till stan shoppa sen ringde jag jeckiii o möte upp henne o fika sen så kom mattias o fika lite med oss sen så skjussade vi hem jeckiii..:D kul o träffa dig gumman måste vi göra flera gånger:D
sen så åkte jag och mattias hem till mig eller hem till morsan o farsan.. där jag bor hela denna vecka o sen kanske eller nästa hela nästa vecka..


myste lite framför tvn o sen så skulle min lilla kelgris åka hem o  för han skulle jobba idag..:) så får se när han kommer hem i morgon. men det är sånt man får ta när jag har praktik och min lilla kelgris jobbar o sover borta.. :D

Hmm ska man göra då..
nu ska jag ner till erika o käka donken.. hihi svulla lite:D efter en hård vecka på praktiken.,,

igår shoppade jag byxor nya skor o sen hårfärg..yeah duktig flicka..:D

ska se om erika vill färga mitt hår:D haha

hoppas verkligen det..:D

Saknar min kelgris massor när man inte får träffa honom.

Born To Be Wild
// Partyprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0