Tjippp tjipp.:D

Tjenixen såg att det är snart en vecka sen man skrev.. oj har haft lite fult upp med annat..

Kan berätta lite..

Helgen så va ja med erika ett tag på kvällen vänta på mimmi o micke som aldrig blev klara hos mickes pappa så när jag väl satt där o vänta så.. åkte ja till sandra o benno i Atrium. sen så vid elva så hände det inget så vänta på matte..:$
När han plockade upp mig hos sandra o benno så kom han på lite saker som han skulle köpa så vi drog ett varv till statiol på stockholmsvägen.. när vi väl åkte där så såg ja att madde o alden va på ok smsa lite med henne vart trött på sms så ja ringde henne o prata lite skit.. sen när matte hade handlat så drog vi ett varv på stan för bi wasa.. MITT STAMISSTÄLLE enligt matte haha vet inte vart han har fått dä i från..:P;)
Sen så åkte vi ut till honom o kollade på tvn o tog det lungt..  Lördags så ringde micke o väckte oss vid 10.. synd att micke är morgon trött tänkte jag.. så vi gick upp o kolla lite i tidningen o slöa lite sen åkte vi en sväng till stan o hämtade pengar o sen åkte vi ute till mimmi och micke o fikade o så där.. saft o kaka fick jag eftersom jag inte dricker kaffe som alla andra gör hahah.. sen så ville matte in till stan o kolla på en jacka så vi åkte dit o när vi va klara med det så åkte vi  käkade o sen så blev det o åka o handla lite..:D hihi
efter det så blev det o åka hem till honom för vi kom inte på något mera o göra. väl där så kollade vi på tvn o myste hela kvällen framför tvn..:D sen blev det säng dags efter rocksystrar som vi kollade på för matte skulle upp tidigt o jobba.. så han skjussade hem mig så det blev sängen för mig direkt o när jag vaknade vid tolv igen så fixa jag i ordning mig o åkte till erika satt där o snacka lite skit..:D
sen måndagen så blev det o ha praktik o hälsa på mimmi o snacka lite skit..
idag har ja med haft praktik... har fan bara suttit på mitt arsle o läst jävla böcker ass tråkigt har det varit
i morgon är jag ledig..:D skönt..  så nu ska jag ta mig i kragen o åka o hämta erika hemma nykel så jag kan spändera min kväll med flickorna(takida och cindy) sen blir det o ta det lungt innan erika slutar så får vi se när erika slutar i morgon vad vi ska hitta på..:D

Så torsdag har jag praktik från 13-21.30 boring o fredag 6.45 - 15.00
Sen ledig helgen.;D

en vänding i livet har uppstått o jag mår hur bra som helst..:D:D:D
1. flyttar 1 april
2. Hemligt.:D:D

Hoppas du hör av dig så fort du är i sverige sötnos :$


Born To Be Wildd
// Partyprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0