tjoosan i trosan..;)

igår var det lite party nere hos danne o christian..  idag var det uppstigning tidigt skulle bära det sista in till min lägenhet..:D yeah..:D
åkte i solen sken med solbrillorna på och väl där  påväg till lägenhet så slog tanken mig att hmm undra om de har stängt av lampan som ska torka upp golvet från fuktskadan. När jag låste upp lägenheten såg ja den där f....bannade lampan som stod i köket o lysste ner på golvet.. besviken av att jag trodde att de hade börjat med golvet.. men icke det har dom inte gjort..:S irriterande jaa.. så bärde in grejjerna i vardagsrummet.. o åkte två varv till klocket o tillbaka till min lägenhet.:D och sen bar det iväg hem till morsan där jag får bo så länge medans jag in väntar min lägenhet..
nu ligger man i sängen med datorn i knätt o funderar på om man vågar dra iväg ett sms till matte med tanke på att de skulle upp tidigt o grejja så vet jag inte riktig fall om de sover man vet ju aldrig med karlar..:D haha
neej faan nu ska jag ta snart o hoppa i ett bad o fixa lite..
hmm undra om mamma o pappa vill ha tacos idag:D
är faktiskt sugen som faan på det:P
hihi


Neej nu kära vänner ska jag fixa o styra lite.. hoppas ni får en bra dag i solen:D
skriver kanske lite mera senare..

Born To Be Wild
// Partyprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0